המדריך המלא לקניית דלתות פולימר

המדריך המלא לקניית דלתות פולימר

דלתות הן חלק בלתי נפרד מהבית שלנו. הדלתות חוצצות בין פנים הבית ובין חוץ הבית ובין החללים שבתוך הבית והן מאפשרות לכל אחד מבני הבית ליהנות מפרטיות.

מעבר לתפקיד הפונקציונאלי של דלתות – תפקיד שמשתנה בהתאם למטרה שלהן – בין אם מדובר על דלת שמיועדת לכניסה או במקרה שמדובר על דלת שמותקנת בתוך הבית, יש לדלתות השפעה ניכרת על המראה של הבית.

כשבוחרים דלתות לבית יש לבחון מגוון פרמטרים, בין המאפיינים השונים של הדלתות יש לבדוק את המילוי של הדלת, המרקם והציפוי, הסוג של המשקוף, סוג הצביעה (אם הדלת נצבעה) והמנעול. כמו כן, יש לבחון את הידיות, הצירים, הפרזול והסוג של ההלבשות הפנימיות והחיצוניות.

.מבחר הדלתות נרחב ביותר בימינו, ולכן, עשויים בעלי בתים שמעוניינים לרכוש דלתות להתקשות בבחירת הדלת. בין מגוון הדלתות הקיימות ניתן למצוא את דלתות הפולימר

דלתות פולימר – מאפיינים ומה חשוב לבדוק כשבוחרים את הדלת?

דלתות פולימר מתאפיינות באיכות גבוהה, מחיר נמוך ביחס לסוגים אחרים של דלתות והן אינן מתעוותות בעקבות מגע עם מים. כמו כן, הן לא מרקיבות. אם לא די בזאת, דלתות הפולימר מבודדות רעשים בצורה טובה והן אינן נפגעות ממזיקים. לצד כל היתרונות הללו, מתאפיינות דלתות הפולימר במראה מרשים במיוחד והן קיימות בשפע עיצובים.

לצד המאפיינים של דלתות הפולימר חשוב לזכור שגם הן נבדלות זו מזו ולכן חשוב לבחון את הרמה של הדלתות. הרמה תשפיע בין היתר על העמידות של הדלת, על המראה שלה, על הרושם שהיא תייצר ועל רמת הבידוד שלה. כמו כן, יש לבחון את כיוון הפתיחה של הדלת ואת המשקל של הדלת,  משקל גבוה יכול להעמיס על הצירים.

נוסף על כך, יש לבחור צבע וציפוי שישתלבו עם מראה הבית וכמובן – יהיו לטעמם של בני הבית ולוודא שהמידות של הדלת מתאימות לפתח שבו היא תותקן. חשוב לציין שאיכות הצביעה תשפיע על היכולת של הדלת להתמודד עם שריטות ושחיקה, לכן יש לוודא שהדלת נצבעה באופן איכותי.

פרטים חשובים נוספים שיש לבדוק כאשר רוכשים דלתות פולימר הם עמידותן בתקנים והאחריות שמגיעה איתן. דלתות פולימר ברמה גבוהה יעמדו בתקן של מכון התקנים הישראלי ויגיעו עם אחריות למשך מספר שנים. חשוב מאוד להקפיד לבדוק את התנאים של האחריות גם אם לא תמיד יש סבלנות לכך, קריאת הפרטים לפני ביצוע הרכישה תסייע במניעת הפתעות לא נעימות בהמשך

לרכוש דלתות פולימר מחברת DecoLuX

לא בכל יום אנו בוחרים דלתות לבית וככל שההיצע גדול יותר – כך הופך תהליך הבחירה למורכב יותר. במידה ואתם מעוניינים ליהנות מדלת איכותית ומרשימה שאינה מתעוותת או נרקבת בעקבות מגע עם מים, לא נפגעת ממזיקים ומבודדת היטב, תוכלו לפנות אלינו – אל חברת DecoLuX שמתמחה בתחום עיצוב הבית. החברה שלנו ממוקמת באשדוד, באזור התעשייה ומציעה דלתות פולימר חזקות 100% עמידות בפני מים ומזיקי עץ, בעלות תקן ישראלי עם 12 שנות אחריות נגד מים ומזיקים. המחירים שלנו משתלמים במיוחד והייעוץ המקצועי שתקבלו אצלנו יסייע לכם לבחור בדלתות המתאימות ביותר עבורכם. אתם מוזמנים להגיע אלינו ולקבל סיוע מקצועי לכל אורך הדרך. אנו מבטיחים לכם שירות מקצועי, יחס אישי ומחירים משתלמים!

כתיבת תגובה