חיפוי קירות פנים

חיפוי קירות פנים

עיצוב הבית הינו דבר אינדיבידואלי ומשתנה מבית לבית. משום כך, ניתן לראות איך בכל בית קיימים אלמנטים עיצוביים שונים וייחודיים לכל חלל ופינה בבית. תחום עיצוב הבית הינו רחב וטרנדי, ממש כמו אופנות שמתחלפות בכל עונה, כך גם בנוגע לתחום עיצוב הבית.
 

בבתים רבים קיים הצורך לשדרג ולרענן את מראה הבית בכל תקופה, כך שבאמצעות הוספה של אלמנטים דקורטיביים בחללי הבית יכולים לחולל מהפך עיצובי של ממש, בהתאם לטרנדים העדכניים לתקופה. מכיוון שעיצוב הבית דורש לרוב הוצאה כספית גדולה, אנשים רבים מעדיפים לדחות את נושא השדרוג לתקופות יותר רלוונטיות עבורם. אך חשוב לדעת כי באמצעות שינוי קל של קירות הפנים בבית, ניתן לשדרג את המראה העיצובי של הבית בצורה מיוחדת ויפה.
 

חיפוי קירות פנים באמצעות טפטים


הבשורות הטובות הן כי לצורך שדרוג קירות הבית לא צריך לשבור חסכונות או להוציא כסף רב, ניתן לעצב את מראה הקירות באמצעות יישום של טפטים מעוצבים ומיוחדים שיוסיפו אווירה ועיצוב לכל חלל. מכיוון שקירות הפנים בבית תופסים חלק נכבד משטחו הכולל של הבית, הדבקה של טפטים על הקירות יכולים לחולל פלאים במראה המעוצב של כל הבית.
 

טפטים דקורטיביים המתאימים לכל חלל בבית


אם המושג טפטים מעורר אצלכם זיכרונות ונוסטלגיות על הבית של הסבים המבוגרים, כדאי שתשנו את המחשבה הזו. השאירו את הזיכרונות היפים, אך כדאי שתדעו כי הטפטים חזרו לאופנה ובגדול. היצע הטפטים הקיים כיום הינו מגוון במיוחד, ומתאים לכל חלל בבית.


ניתן למצוא טפטים דקורטיביים בדוגמאות מיוחדות כמו צורות גיאומטריות, תמונות והדפסים וגם טפטים צבעוניים ושמחים המתאימים במיוחד לחדרי ילדים. אחד מהסגנונות החדשניים שהפך להיות פופולרי בשנים האחרונות, הוא טפט בסגנון תלת מימד. מדובר על טפטים מרהיבים המעניקים אפקט מדהים שנראה מציאותי במבט ראשון.
 

טפטים מסוג תלת מימד משדרים בחלל יוקרה, סטייל ועיצוב מקורי המעניק לכל החלל אווירה ייחודית. 

כך תעצבו את הקירות המרכזיים בבית


כשחושבים על עיצוב ושדרוג הבית הקיים או בכניסה אל בית חדש, מיד פונים אל החללים המרכזיים של הבית שהם הסלון, פינת האוכל והמטבח. בעיצוב המודרני של היום, מדובר למעשה על שלושה חללים הנמצאים אחד בסמוך לשני, כך שהחלל של כולם מתכתב בצורה הרמונית אחד עם השני.


משום כך, קיים צורך ראשוני לעיצוב ייחודי של חללים אלו בצורה מיוחדת ויפה המתאימה לאופי של הבית. ניתן למצוא מגוון טפטים מעוצבים ומיוחדים שיוכלו להתאים לחללים מרכזיים אלו, כך שהאווירה שתשרור באזורים אלו בבית תהיה נעימה ומזמינה.


בחללים אלו מומלץ ליישם טפטים בסגנון תלת מימד, כך שהעיצוב של הבית יראה הרבה יותר מיוחד וטרנדי כבר בכניסה אליו. ניתן למצוא טפט תלת מימד במראה של עץ, קירות לבנים ועוד מגוון עיצובים וצבעים שיוכלו להתאים במיוחד לחללים המרכזיים של הבית.
 

חיפוי קירות של חדרי השינה


חדר השינה משמש את כולם לשינה איכותית וטובה במהלך הלילה. כדי להעצים את האווירה האינטימית והנעימה שיש בחלל זה, ניתן לעצב בקלות את החדר למראה הרצוי באמצעות הדבקה של טפטים דקורטיביים על גבי הקירות.


חיפוי הקירות של חדרי השינה בבית באמצעות טפטים ישיגו את המראה והאווירה הרצויה בחללים אלו, וגם יחסכו באופן יעיל הוצאות גדולות של עיצוב החללים באמצעות רהיטים ואביזרים שונים.

כתיבת תגובה