שדרוג מראה הבית בעזרת חיפוי קירות פנים

שדרוג מראה הבית בעזרת חיפוי קירות פנים

עולם העיצוב מתפתח כל הזמן ומדי תקופה אנו מגלים טרנדים ועיצובים חדשים. בין העיצובים הפופולאריים שניתן למצוא בימינו יש לציין את חיפויי הקירות, חיפויים אלו מיוצרים ממגוון חומרים וקיימים בסגנונות שונים. באמצעות חיפויי קירות אפשר לספק מענה על צרכים פונקציונאליים ועיצוביים. 

במידה ואתם מעוניינים לבחור חיפוי לקירות פנים, חשוב שתדעו באילו פרמטרים להתמקד, בצורה זו תוכלו לבחור בחיפוי המתאים ביותר עבורכם. בין הפרמטרים החשובים שיש לקחת בחשבון יש להתחשב בתנאים של האזור בו החיפוי יימצא. טמפרטורה, לחות ורטיבות הם פרמטרים חשובים שיכולים להשפיע על רמת העמידות של החיפוי. כמו כן, יש להתחשב בחוזק של הקיר.

הבדלים בין חיפויים שמיועדים לקירות חוץ ובין חיפויים שמיועדים לקירות פנים

במידה שבוחרים חיפוי שמיועד לקיר חוץ, יש לבחור בחיפוי חזק, כך שהוא ישמור על המראה שלו בכל עונות השנה ובכל טמפרטורה. חיפוי שמתאים לקיר חוץ יתאים גם לקיר פנים, אך חיפוי שמתאים לקיר פנים לא יתאים לקיר חוץ משום שהוא לא יהיה מספיק חזק.

מגוון סוגים של חיפויים

כפי שצוין – ישנם מגוון סוגים של חיפויים. הכרת הסוגים השונים תסייע בביצוע בחירה נכונה, להלן מספר סוגים של חיפויים:

1. צבע – פתרון מוכר ופופולארי משום שצביעת קיר יכולה להתבצע במהירות והצבע הוא מוצר זמין. החסרונות של צביעת קיר הינם: שחיקה, כתמים שאינם יורדים וקילוף של הצבע. את עבודת הצביעה יש לבצע מדי מספר שנים, והמלאכה, למרות שהיא עשויה להיות מהירה, דורשת מבני הבית להזיז את הרהיטים ולבצע ניקיון יסודי לאחר מכן.

2. חיפוי עץ – חיפוי עץ מעניק לקירות הבית מראה חמים ומזמין והוא יכול להחזיק מעמד לאורך תקופה ממושכת. החיסרון של חיפוי העץ הוא שיש לחטא אותו מדי שנה משום שהוא עשוי לסבול ממזיקים.

3. טפטים – טפטים יכולים להעניק לקירות מראה ייחודי וניתן לבחור בין מגוון אופציות נפלאות ולהתאים את הטפט לסגנון האישי של בני הבית. לצד היתרונות של הטפטים, חשוב לדעת שלא ניתן לכסות איתם הרבה קירות והם לא מתאימים לחדרים מסוים כמו למשל: מקלחות או מטבחים. מעבר לזאת, לאחר תקופה קצרה עשוי הטפט להתקלף.

4. חיפוי אבן – כאשר מדובר על חיפוי אבן, ניתן למצוא מגוון סגנונות של אבנים בגוונים שונים. אפשר למצוא חיפויי אבן שמתאימים גם למקלחות ולמטבחים ושפע עיצובים ייחודיים שמתאימים לשאר החדרים בבית. יחד עם זאת, מחיר ההתקנה עשוי להיות גבוה יחסית.

5. חיפוי בריקים – חיפוי זה הינו פופולארי ביותר. ניתן למצוא מגוון סוגים של חיפויי בריקים בסגנונות, צבעים, עיצובים וסוגי גימור. 

6. חיפוי תלת ממד – חיפוי באלמנטים תלת ממדיים יכול להעניק לחלל מראה ייחודי ומרשים. מעבר לזאת, החיפוי עמיד וניתן לבצע את העבודה במהירות. נוסף על כך, אפשר לצבוע את האלמנטים לאחר תקופה ולייצר מראה חדש.

7. חיפוי זכוכית – ניתן לצבוע את חיפוי הזכוכית בגוונים שונים ולהדפיס על החיפוי עיטורים. כמו כן, קל מאוד לתחזק את החיפוי והתקנתו מהירה מאוד.

מעוניינים לבחור חיפוי לקירות ביתכם? צרו קשר עם החברה שלנו – DecoLuX וקבלו שירות מקצועי ואמין!

כתיבת תגובה